Singa Beng bukan salah satu 'spicies' singa yang ada atas muka bumi, Singa Beng adalah berlainan dengan minuman yang ada.

Saturday, July 29, 2006

Pulangkanlah Selipar Jepun Ku

Syafik, 'roomate', tukang beli nasi goreng, disebabkan aku tak boleh keluar dari bilik akibat kehilangan selipar jepun. Ketawa mengekek-ngekek, seperti baru di geletek urat gelinya, disebabkan aku 'msg' dia " Tolong belikan nasi dan selipar sbb selipar aku hilang".

Dia komen, kenapa blog engkau dah jadi kontot? Selalu panjang macam nak hantar esei Pengajian Malaysia dulu?

"Aku sekarang lebih suka yang pendek, ringkas dan mudah orang faham" Aku.

Di sini aku ingin membuat pesanan ringkas kepada pencuri selipar

"Kembalikanlah selipar jepun ku itu, itulah satu-satu harta aku"

Kenapa aku nak selipar? Aku teruja dialog Tok Rimau dan Cik Nana

"Tok Rimau: Buat apa engkau nak keluar dengan dia? Dia kasut pun tidak mampu. Tengok gambar kat blog dia. Dia pakai selipar.

Cik Nana: Orang pakai selipar la bagus Tok. Dia pergi masjid. Orang pakai kasut takut masuk masjid. Takut kasut hilang."

Nanti kalau aku pakai kasut, orang perempuan akan pandang serong kat aku. ha ha ha

0 Comments:

Post a Comment

<< Home