Singa Beng bukan salah satu 'spicies' singa yang ada atas muka bumi, Singa Beng adalah berlainan dengan minuman yang ada.

Friday, August 04, 2006

Aku Sayang Menteri Perdana

Aku cuba untuk menampilkan blog aku ni adalah menyokong parti pemerintah, tidak ada sangkut pautnya dengan parti oposisi, aku tetap berdiri teguh dibelakang pihak pemerintah.

Walaupun, aku ditikam dari belakang, ditipu, dirompak dan sama waktu dengannya, tapi aku percaya Menteri Perdana, tidak akan membiarkan aku dalam keadaan begini.

Sebab itulah Menteri Perdana senyap sejuta bahasa, bila Che Det menyoal bertubi-tubi, akhirnya Menteri Perdana, mengeluarkan arahan untuk memantau blog.

Sayang sungguh Menteri Perdana kepada kami semua, itulah mengapa aku sayang sangat kepada dia.

Sebagai lambang kesayangan aku, PakDi telah menolong aku untuk menzahirkan melalui logo yang indah. Tidak perlu lagi aku bermonolog di dalam hati.

Photobucket - Video and Image Hosting

Zahirkan kesayangan anda untuk Menteri Perdana dengan melekatkan logo ini di blog-blog yang mana, prihatin bersetuju dengan keputusan kerajaan menaikkan harga minyak, elektrik, membantah IPMC, dan menyokong menantu Menteri Perdana.

Aku juga mengambil sikap, jangan curi bandwith aku, save gambar tersebut, letak sendiri dalam hosting anda semua.

Nota Kaki Bukit:
Walau apa pun jua terjadi, aku tetap menyokong kepimpinan Menteri Perdana, biarlah orang hendak mengutuk dan mengecam. Terima Kasih Menteri Perdana!

3 Comments:

Blogger rastom said...

macam blog aku layak ke buboh logo kuning tu? teringin juga.

2:17 PM

 
Blogger akirasuri said...

ahaksss..sokong terus, terus sokong logo kuning...ahakss...

p/s: singabeng so, kurang maneh deh..ahakz!!

2:25 PM

 
Anonymous Anonymous said...

laman lucah takmo pantau..blog jgk yg nk dipantau
pak menteri tgk sekali kot laman2 lucah ni,hahaha

11:23 PM

 

Post a Comment

<< Home