Singa Beng bukan salah satu 'spicies' singa yang ada atas muka bumi, Singa Beng adalah berlainan dengan minuman yang ada.

Thursday, August 24, 2006

Aku Yang Emo

2, 3 hari ini aku sedikit emo, mungkin banyak masalah, mungkin banyak kebuntuan ditemui daripada penyelesaian.

Untuk menghilangkan sedikit emo, dengar lagu emo, aku dengar lagu Muse - Exo-Polotics dipetik dari album Black Holes and Revelation, album baru, tapi, aku kecewa, emo aku lebih lagi daripada keemoan lagu tersebut.

Mungkin Muse tidak seemo dan tak se'psyco' dulu.

Ya ya, aku jujur mengaku, aku anak mak, aku ikut semua kehendak mak aku, tanpa mengira kepentingan orang lain.

Korang siapa yang hendak membantah dan mempertikaikan arahan mak aku kepada aku? Siapa? Siapa?

Mungkin lepas ini aku akan dengar lagu dari Republic Of Bricfield - Dunia Perlumbaan, untuk me'regae'kan jiwa aku.

Oit oit 'regae' tu bukannya sama dengan 'gay'.

Hari Melawat Sedunia
Tok Rimau Yang Jujur

12 Comments:

Blogger Nieys Zahri said...

emo ngapa plak ni weii..?? heheh...
kita pun emo gak ni.. emo dengan orang malaysia yg bakar hutan kat Kalimantan tu.. huh..

3:47 PM

 
Blogger akirasuri said...

wah ni kes kena paksa kahwin ke?ha ha ha

3:48 PM

 
Blogger singabeng said...

nieys,
bakar je bulu idung orang yang bakar hutan tu, bagi dia rasa skit.

akira,
Paksa kawin? ha ha ha ha

4:22 PM

 
Anonymous Anonymous said...

hermmm..

4:29 PM

 
Blogger Nieys Zahri said...

singa.. kalaulah boleh bakar bulu hidung mereka yang tak bertanggunjawab tu... huhu...

8:34 PM

 
Blogger fiq said...

limau ais! tengah emo minom limau ais ok pe =p

12:12 AM

 
Blogger singabeng said...

adneen,
.....

nieys,
boleh punya, nieys tunggu diorang kat hutan tu.

fiqro,
limau ais, takdek limau la plak ..

7:31 AM

 
Anonymous Anonymous said...

best la post jujur tok rimau tu.saya pun tak jujur rupenya,hahaha

11:35 AM

 
Anonymous Anonymous said...

ko anak mak?
muwahahaha

ada member gak aku nih

hahahaha

4:19 PM

 
Blogger singabeng said...

tutawa,
memang best.

zakzak,
memang aku anak mak aku, aku tak lahir dalam buluh betong, dan juga bukan dalam tabung uji.

7:21 PM

 
Blogger Amanitium Cho said...

haha, reggae? paris hilton aaa! stim sial. (mata yang stim) haha.

9:38 PM

 
Blogger singabeng said...

amanitium,
mata stim secara semulajadi takpe, jangan dibuat-buat, buruk nampaknya ha ha ha.

2:34 PM

 

Post a Comment

<< Home