Singa Beng bukan salah satu 'spicies' singa yang ada atas muka bumi, Singa Beng adalah berlainan dengan minuman yang ada.

Wednesday, August 09, 2006

Cerita Kampung

Aku dengan Mat Yo, duk lepak-lepak kat warung Makcik Timah tepi jalan, berbual-bual sebab lama dah aku tak balik kampung.

"Aku heran la kawan kita tu, aku cakap tahniah kat dia pasal kahwin hari tu, dia marah-marah lak kat haku" Aku.

"Sape?"Mat Yo.

"Sape lagi si Kordi le.., dia cakap aku sindir dia"Aku.

"Bodohlah ko nih, si Kordi tu ngan bini dia dapat anak awal lagi sebelum nikah.. hape le ko nih.."Mat Yo.

"Oooooooooo.. Manalah aku tahu!"Aku.

Banyak cerita aku tak tahu, sebab lama dah tak balik kampung, nasib baik mak aku kenal lagi je.. Ha ha ha.

5 Comments:

Blogger fiq said...

heheh macam2

11:30 PM

 
Blogger Nieys Zahri said...

orang wat salah memang itulah hukuman dia.. orang tak sindir pun dia sendiri rasa sakit hati -ni di antara kesimpulan kengkawan Nieys dulu le..

sorry le.. dalam citer ni Nieys cuma nampak kisah kawan yang terasa tersindir tu lebih daripada yang lain.. hehe.. :)

11:12 AM

 
Blogger singabeng said...

fiqro,
macam-macam adaa...

Nieys,
Betul tu, erm erm, sindir kuat2 lagi nieys, ha ha ha

9:46 AM

 
Blogger akirasuri said...

he he he sudah besar barangkali anak si kordi ek..ahaksss...kesian...

11:43 AM

 
Blogger singabeng said...

Mungkin tidak, baru 6 -7 bulan dalam kandungan. ;p

7:28 AM

 

Post a Comment

<< Home