Singa Beng bukan salah satu 'spicies' singa yang ada atas muka bumi, Singa Beng adalah berlainan dengan minuman yang ada.

Sunday, August 13, 2006

Cerita Iblis 2

Adapun Menteri Perdana berkata:

“Malangnya ada pihak cuba mengganggu, macam gangguan iblis, yang mengganggu kita sepanjang masa. Kita kena hadapi suasana ini dengan tenang dengan melaksanakan projek RMK-9 secara berkesan dan menggunakan segala kecekapan yang ada.

Saya tidak akan membuang masa dan menghabiskan tenaga melayan gangguan yang tidak mendatangkan manfaat kerana ia akan hanya merugikan rakyat,” katanya.

Adapun Memanda Menteri Perdana berkata:

"Seperti dalam sembahyang,Imam membaca salah, maka menjadi tanggungjawab kita menegur dan jika tidak dia, akan kekal dengan kesalahannya."katanya.

Adapun aku berkata:

"Jika ada pihak mengganggu dengan apa jua cara di blog ini, macam gangguan iblis, anda sepatutnya memberhentikannya secara serta merta, jika tidak aku akan panggil engkau iblis!."kata aku.

Hari Melawat Sedunia
'Imam salah wajib ditegur' - Tun Mahathir

7 Comments:

Blogger singabeng said...

erk .. dah takdek dah orang ngacau..

isk isk suka sangat copy paste masuk dalam comment, banyak sungguh masa lapang dia.

ha ha ha

5:21 PM

 
Blogger Amanitium Cho said...

haha, menteri tengah memantau? haha. yang copy paste tu iblis gak? haha.

12:13 AM

 
Blogger Nieys Zahri said...

hehe... singa tetap singa.. :)

1:31 AM

 
Blogger fiq said...

penat aku baca kacau2 iblis tu.hohoho pnanjang sgt

10:06 AM

 
Blogger singabeng said...

amanitium,
Aku rasa la, macam ko rasa.

nieys,
Singa yang kacak orangnya. Ha ha ha

fiqro,
Aku pun x baca, ko sanggup baca ek? ha ha ha

10:28 AM

 
Blogger akirasuri said...

emmm hantu-hantu tu macam copy paste dari sini jek http://twiart.blogspot.com/2006/03/55-interesting-facts-about-racism-in.html

macam je la..tak larat nak baca le..ahaksss

3:42 PM

 
Blogger singabeng said...

biarla akira, biar dia copy paste sampai lebam

8:35 AM

 

Post a Comment

<< Home