Singa Beng bukan salah satu 'spicies' singa yang ada atas muka bumi, Singa Beng adalah berlainan dengan minuman yang ada.

Tuesday, August 29, 2006

Kafe Kami Ada 3 TV

Nasib baik dah ada entri Merdeka, sebenarnya aku malas nak buat cerita pasal merdeka, sebab tak rasa pun merdeka lagi.

Semalam lepas sahaja balik dari jawab 'test', terus bergegas ke kafe, sepatutnya aku kena jawab satu jam setengah, aku hanya jawab setengah jam.

Oit oit bukan sebab aku nak tengok Datin Siti dan Dato' K, loya aku kalau korang cakap gitu. Aku cuma kelaparan bagaikan tidak makan 8 hari.

Disebabkan kafe kami ada 3 biji TV, yang dipasang secara serentak, tv pertama untuk lihat Datin Siti, tv kedua untuk lihat ina dan mawi dan satu lagi untuk lihat kedua-kedua rancangan tersebut, jika di sini iklan dia akan alihkan kepada rancangan satu lagi. TV tersebut dikawal oleh Makcik kafe, yang tidak mahu terlepas kedua-dua rancangan.

Sambil mentekedarah, aku lihat Datin Siti bersanding, ina dan mawi berbicara, jadi aku tak dapat mengfokuskan apa sebenarnya yang berlaku.

"psstt... psttt .. ko tengok muka Siti, muka kelesuan dan keletihan."Member 1.

"hehehe barang halal, rugi kalau tak buat."Member 2.

Aku. Langsung tak paham apa yang member aku borak. Ha ha ha.

Malam semalam, tunggu iklan proton yang mendapat liputan oleh blogger semalaysia, sebab aku tak pernah tengok lagi. Tapi aku tak sempat. Perut aku meragam. Naik bilik layan lagu merdeka. The Official, sebuah kumpulan okestra Merdeka dari Malaysia Ha ha ha. Lagunya Remember Yesterday dan We Proud To Be Malaysian.

Hari Melawat Sedunia
Guru Pasca Merdeka
Kemeja T Pilihan Naga
Iklan Merdeka Tok Rimau
Iklan Merdeka Dugong
Didiklah Kami

4 Comments:

Blogger Amanitium Cho said...

abg kumis berpengalaman la, mau tak lesu muka Siti. haha.

4:41 PM

 
Blogger singabeng said...

ko amat memahami amanitium.. Ha ha ha

5:08 PM

 
Blogger fiq said...

um, um, aku sedang usaha untuk memahami, mungkin datin penat malam pertama xabis lagi =p

12:09 AM

 
Blogger singabeng said...

Ha ha ha

6:55 AM

 

Post a Comment

<< Home