Singa Beng bukan salah satu 'spicies' singa yang ada atas muka bumi, Singa Beng adalah berlainan dengan minuman yang ada.

Saturday, October 21, 2006

4 Hari Sebelum Raya

Alhamdulillah, dapat juga login ke bloggers dengan senang hati bila online di rumah, jika di kampus, bila login ke blogger, sempat buat air milo, tanak nasi, makan nasi, tidur dan bila bangun tengok ke bloggers, masih lagi tak berjaya untuk login, begitu hampehnya berblog di kampus.

Hari ini aku baru balik, tak sempat nak letak apa-apa, jadi bacalah yang mana ada. Mungkin esok atau lusa aku buat entri.

Caloo..

6 Comments:

Blogger fiq said...

heheheheh. aku nak komen ape aku tak tau. "aku komen ko" k dah aku dah komen. selamat raya aidilfitri bro!

6:31 AM

 
Blogger BooK said...

tu la
duduk negara membangun sape suruh. haha.

7:10 AM

 
Blogger Amanitium Cho said...

yang kau tanak nasi, buat milo, makan nasi, tidur tu, sebelum terbitnya fajar ke atau selepas terbitnya fajar?

hahah.

9:31 AM

 
Blogger akirasuri said...

oh oh singa, mana entri terbaru, kata dalam dua tiga hari..he he he...
oh oh selamat hari raya dan maaf kalau ada terkasar bahasa ya.. ;)

1:08 PM

 
Blogger tumismenumis said...

Mananyer? Mood raya lagi ker?

2:01 AM

 
Blogger Mawardi said...

uiks, kes kita terbaliklaaa.. aku seronok jek blogging kat kampus, kat rumah hampeh. internet cam siput.. huhu. kat kampus laju tahap gaban. haha

12:53 AM

 

Post a Comment

<< Home