Singa Beng bukan salah satu 'spicies' singa yang ada atas muka bumi, Singa Beng adalah berlainan dengan minuman yang ada.

Sunday, September 10, 2006

Aku Tak Sengal

Aku hairan, kenapa sudah ada bunyi cengkerik di dalam blog aku ini, bukan setakat cengkerik, tapir pun ingin menyanyikan lagu, jika ditinggalkan lebih lama lagi.

Kali terakhir aku 'online' ialah berbual dengan badut logam yang comel lagi gedik. Ha ha ha. Dia sungguh mesra tetapi dia tidak gedik terhadap aku pada hari itu, yang pasti, dia tidak percaya, aku guna arang batu untuk sisha. Dude, perisa yang paling aku suka capucinno, aku tak pernah cuba chunky.

Yahoo Messenger aku sudah gila agaknya, walaupun aku sudah 'offline' dia tetap, tetap menunjukkan ke'online'nan aku kepada rakan-rakan. Sampai ada yang kata aku sombong sebab tak menjawab salam ke apa ke. Maaflah, YM aku sengal.

Sehingga hari ini, aku teramat sibuk, jika aku lambat update, tataplah gambar binatang cute tu puas-puas. Kerana di blog aku sahaja, setakat ini aku jumpa, yang mampu melekatkan gambar tersebut. Ha ha ha.

4 Comments:

Blogger Amanitium Cho said...

dude, kau pernah dengar ayat penyerangan berbentuk peribadi tak? haha. itu semua dusta dude. aku tak sangka kau yang begitu rebel pun tertipu. hoh.

12:27 AM

 
Blogger fiq said...

memang ko hebat sebab mampu meletakkan menatang tu di blog ko. fuhhh.penunggu yang menyeramkan.

aku masih xdapat nak rasakan kecutetan menatang tu. mungkin pink nye yang jadikan die cute.wahahahahah =p

9:54 AM

 
Blogger singabeng said...

aman,
Bila masa aku join kelab rebel ko? ha ha.

fiq,
pink warna kesukaan wanita, maka boleh jadi cute.

6:30 PM

 
Blogger BooK said...

cengkerik dah bersimfoni dah ni. aku suka dengar. ustaz aku kata sama-sama berzikir tu.

10:44 PM

 

Post a Comment

<< Home