Singa Beng bukan salah satu 'spicies' singa yang ada atas muka bumi, Singa Beng adalah berlainan dengan minuman yang ada.

Sunday, September 03, 2006

Cinta Itu Buta

Jika aku katakan ini, pasti, kau dan aku, akan berfantasi bermacam-macam. Aku hanya hendak mengatakan, cinta itu buta, itulah sebab mengapa orang bercinta meraba-raba. Mungkin mereka tidak nampak.

Gambar 1

Keterangan Gambar 1 : Sekadar untuk menyedarkan diri korang semua, tidak lebih dari itu, sila click untuk besarkan, supaya lebih jelas lagi, apa sebenarnya nak disampaikan.

6 Comments:

Blogger akirasuri said...

aduh cutenya dua-dua tu, macam kaulah singa...ahakss...ada iras tang kening...ha ha ha...

2:14 PM

 
Blogger fiq said...

sexy...

5:56 PM

 
Blogger Amanitium Cho said...

haha, aku bersangka baik kat kau ni. "bukan kau yang lukis lukisan tu." heh.

7:16 PM

 
Blogger tumismenumis said...

Ya. Cinta itu buta.
Ya. Saya pandai main komputer.

Macam maid kat rumah aku dulu, asal duduk depan PC jer dia cakap main komputer. Dia ingat komputer tu hanya satu alat mainan kot.

11:17 PM

 
Anonymous Anonymous said...

ampehhh...mmg amat jelas ape yg nk disampaikan :p

11:44 PM

 
Blogger singabeng said...

akira,
monyet tu ada kening ke?

fiq,
apa yang sexy tu? aku tak rasa seksi pun.

aman,
buat pertama kalinya ko bersangka baik kat aku, Terima Kasih.

mazudi,
maid ko aku rasa mesti orang kelate.

hayad,
kau cepat memahami, terima kasih.

1:48 AM

 

Post a Comment

<< Home