Singa Beng bukan salah satu 'spicies' singa yang ada atas muka bumi, Singa Beng adalah berlainan dengan minuman yang ada.

Friday, September 01, 2006

Budget Batuk

Pengurangan Cukai korporat.

"Uhuk uhuk uhuk!".

Rebet cukai bagi komputer peribadi.

"Uhuk uhuk uhuk!".

Subsidi minyak.

"Uhuk uhuk uhuk!".

Walaupun kurang sihat, Menteri Perdana cekal membentangkan Belanjawan. Pengajaran buat semua, jangan guna alasan kesihatan untuk lari dari tugas.

Walaupun aku tak sihat hari ini, aku tetap jalankan tugas aku, lebih kurang pukul 12.00 tengah malam aku akan tidur.

Selamat Malam Malaysia!.

5 Comments:

Blogger Amanitium Cho said...

Walaupun aku tak sihat hari ini, aku tetap jalankan tugas aku, lebih kurang pukul 12.00 tengah malam aku akan tidur.

berdasarkan ayat tu, yang aku paham, tugas kau tido. betul ke?

12:56 AM

 
Blogger akirasuri said...

sifu aman..saya setuju...ha ha ha...

6:03 PM

 
Blogger singabeng said...

aman,
ko bersangka tidak baik kat aku, dulu kini dan selamanya. Ko kena ubah persepsi diri ko terhadap aku, supaya aku lebih ceria. Ha ha ha.

akira,
sanggup ko bersetongkol ngan si aman ni ek. Hu hu

11:59 PM

 
Blogger fiq said...

aku cuba bersangka baik singa. ko tido2 ayam saja

10:56 PM

 
Blogger rastom said...

budget batuk tu, don't donno la, batuk nak cari simpati calon berpotensi ganti Endon

10:03 PM

 

Post a Comment

<< Home