Singa Beng bukan salah satu 'spicies' singa yang ada atas muka bumi, Singa Beng adalah berlainan dengan minuman yang ada.

Sunday, October 15, 2006

Kantoi Di Uitm Syah Alam

Arghh.. Itulah yang mampu aku luahkan, sudah berkurun lama aku tak boleh login ke bloggers, dan menyebabkan blog aku seakan-akan mati. Hari ini mungkin hari bertuah buat aku, kerana dapat login dan create entri, walaupun satu.

Minta maaf kepada semua, kerana aku tak boleh lawat blog korang semua, kerana internet aku menyengal buat kali ke berapa entah, memang malang hidup aku di kampus, internet bagaikan biskut layaknya, kejap ada, kejap tiada.

Pernah korang tengok klip "dah kahwin ke belum?", kalau belum pi la cari cepat, dia macam filem xxx gak layaknya, lagi panas dari filem xxx sebab semua anak melayu kita belakon dalam tu. Aku nak letak suruh korang download, tapi belum jumpa hosting yang sesuai, kalau aku rajin, aku letaklah ye.

Buat sementara ni, korang tengoklah gambar kantoi di UiTM secara berjemaah ini, harap korang cam mana tahu ada sanak sedara ke terlibat dalam ni ;).


Aku takkan update dah, sehinggalah aku balik raya, 30hb ni kot, kalau aku rajin aku akan update dan lawat blog korang semua.

Yoshh!! Selamat Berpuasa Dan Selamat bersedia untuk menyambut Aidilfitri.

8 Comments:

Blogger singabeng said...

21hb bukan 30hb, aku takleh tukar sebab aku tak dapat masuk ke bloggers dah.

Aku balik raya 20hb, kira 21 tu boleh men tenet kat umah dah..

Ha ha, maafle kesilapan teknikal.

1:03 PM

 
Blogger singabeng said...

Oleh kerana aku tak dapat login ke blogger dah, jadi aku tak dapat delete twin entri aku nih, jadi sila guna yg atas ye, sementara aku berusaha utk mendeletenya.

6:58 AM

 
Blogger fiq said...

singa, hahahahha sian ko. tapi, uitm tu ada kanak-kanak punye kuliah ke? heheheheh

10:50 AM

 
Blogger Amanitium Cho said...

atas sebab2 yang tidak dapat dielakkan, aku tak dapat view pic tu. ada apa dude?

fasha sandha ke?

2:25 PM

 
Blogger akirasuri said...

ha ha ha singa ajaib...comel-comel budak-budak tu, cekup tang mana ni??

11:13 AM

 
Blogger hayad said...

selamat ari ry singabeng ;)

8:53 AM

 
Blogger singabeng said...

fiq,
ada, versi kanak-kanak

aman,
x, Dato' K je.

akira,
tak cekup, ada je.

hayad,
selamat ari raya

1:32 AM

 
Anonymous Anonymous said...

hmm..kat uitm s.alam pun ada masalah internet ker?cam pelik je(ialah,sbb aku mana pernah menetap @pun surf internet kat sana)hehe..b'sabor ye bro.

1:47 AM

 

Post a Comment

<< Home