Singa Beng bukan salah satu 'spicies' singa yang ada atas muka bumi, Singa Beng adalah berlainan dengan minuman yang ada.

Thursday, September 14, 2006

Bayi Terrorist

Karim hantar sms kepada aku.

"Salam, bini Sodiq selamat lahirkan anak semalam, anak laki" Karim.

Semalam tu merujuk kepada 11 September 2006.

"Ha ha ha anak terrorist!."Aku.

"Patutlah sodiq tak nak bagitau ko sendiri, dia suruh aku! miahahaha." Karim.

Tahniah kepada Sodiq sebab dah dapat cahaya mata di awal usia 23, aku yang dah tua ni belum lagi ada anak, bini pun tak ada lagi, huhuhu.

4 Comments:

Blogger BooK said...

sama la kita
anak takdak
bini takdak
jugak

2:08 AM

 
Blogger Amanitium Cho said...

wah, sama la juga dengan aku,
welcome to the clubbing bebeh. haha.

5:30 AM

 
Blogger singabeng said...

book,
aku ingat ko dah kawin, belum lagi rupanya.

aman,
Ha ha, ko pengerusi tetap club tu ek, aku nak pohon jadi ahli sementara je.

8:29 AM

 
Blogger fiq said...

nak join~ hehehehhe

10:08 AM

 

Post a Comment

<< Home