Singa Beng bukan salah satu 'spicies' singa yang ada atas muka bumi, Singa Beng adalah berlainan dengan minuman yang ada.

Tuesday, November 21, 2006

Aku Ingin Pulang

Jika ada orang berjanji ingin membersihkan Malaysia daripada rasuah dan salah guna kuasa. Apakah salah aku, jika aku kata aku akan menulis setelah aku balik rumah?.

Apakah tidak layak untuk aku berjanji? Ha-ha-ha.

Harap dimaafkan janji aku yang terdahulu, aku tidak sempat untuk membuka blogger, kerana sebab-sebab yang tertentu.

Aku begitu rindu untuk menulis, tapi, apakan daya, malam ini baru sahaja aku rasa kelapangan. Aku juga ingin chat dengan dengan badut comel lagi gedik. Ha ha ha. Dah lama aku tak chat mengarut dengan dia. Badut tu la rakan mengarut aku di kala pagi hari, sewaktu masa dahulu.

Aku juga rindu nak lawat blog rakan-rakan. Insyallah mulai hari ini, saat ini aku cuba sedaya upaya kembali seperti dulu.

Aku ingin pulang.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home