Singa Beng bukan salah satu 'spicies' singa yang ada atas muka bumi, Singa Beng adalah berlainan dengan minuman yang ada.

Monday, December 04, 2006

Otak Aku Dah Penat, Perlukan CPR Segera!! Ha ha

Hari yang lepas, aku nak beli narayuda vol. 1 dari seseorang penulis yang berbakat.

"Ko jangan beli lagi narayuda tu sehingga dia keluarkan vol. 2"kata dia

Aku menjadi pelik, kenapa aku tidak boleh membeli? Adakah aku tidak cukup hensem untuk membeli narayuda vol. 1.

Pelikkan.

Tapi aku cukup pelik hari ini, perut aku tetiba meragam, mungkin perut aku meraikan apa yang dirasa oleh otak dan akal fikiran aku sekarang ini.

Otak aku berkecamuk dengan beberapa pertimbangan, pertimbangan tersebut tidak akan dapat diselesaikan dengan pendapat orang ramai. Hanya aku sahaja.

Otak aku dalam dua tiga menjak ini, tidak mampu untuk berfungsi dengan baik. Harap keadaan ini tidak akan lama.

Aku mengharapkan, aku kembali secara normal secepat mungkin. Sebab aku sudah penat dalam keadaan begini.

5 Comments:

Blogger Amanitium Cho said...

ceh, cara kau menulis tu macam ada orang nak sabotaj nara yuda je.

sebenarnya stok dah abes beb. haha.

9:12 AM

 
Anonymous Anonymous said...

moga cepat sembuh

4:57 PM

 
Blogger fiq said...

kembalilah keparas normal singa.

9:33 PM

 
Blogger hayad said...

kalo otak perlukan cpr, nak hembus ikut mana ek?

12:39 PM

 
Blogger singabeng said...

aman,
Ha ha ha, selamat duit aku dari kayakan korang.

achik,
Ye baikla.

fiq,
Ke tingkat normal pun boleh.

hayad,
hembus pakai straw kat hidungm, Ha ha ha

5:32 PM

 

Post a Comment

<< Home