Singa Beng bukan salah satu 'spicies' singa yang ada atas muka bumi, Singa Beng adalah berlainan dengan minuman yang ada.

Wednesday, June 06, 2007

Ada Peganti Hari Sabtu Nanti

Menteri Perdana aku akan kahwin, Wah! Cepat sungguh dapat peganti. Menteri Perdana aku hendak nikah hari Sabtu ni. Apa-apa pun selamat berbahagia.

Aku tidak mahu mengharapkan apa-apa, cuma mengharapkan supaya Menteri Perdana aku lebih bersemangat untuk mentadbir Malaysia, supaya tidak belaku kekalutan dan ketiduran.

Mungkin, dengan adanya peganti, tidak perlulah untuk mengusap bahu orang lain, cukuplah. Adanya peganti, Menteri Perdana ku tidak akan mengantuk lagi masa di Parlimen.

Adanya peganti, Menteri Perdana ku lebih tegas dalam isu-isu menyentuh pasal agama. Adanya peganti, Menteri Perdana ku lebih tegas, lebih kuat dari orang yang tinggal di tingkat berapa tu... ala ala yang tu laa.

Paling besar harapan aku, dengan ada peganti, Menteri Perdana aku tidak akan menjualkan, seinci pun Malaysia kepada Singapura, ataupun mana-mana negara yang lain. Sungguh! inilah harapan aku yang terbesar.

Itu harapan terbesar, walaupun ada lagi harapan aku, khususnya turunkan harga barang, contohnya minyak ke apa ke, aku tinggalkan sebagai kenangan terindah untuk aku luahkan, kerana aku menganggapkan ia tidak mungkin akan berlaku.

Menteri Perdana ku, selamat berbahagia!.

Pak Lah kahwin Sabtu ini
Perdana Menteri kahwini Jeanne Abdullah sabtu Ini

3 Comments:

Blogger Unknown said...

arggh! keciiiwaaaa.

cintaku musnah ditengah jalan.

haha ;)

7:03 PM

 
Anonymous Anonymous said...

lol wahahah (merujuk diatas)

11:07 AM

 
Blogger singabeng said...

cik kema,
jangan di kejar, nanti terjatuh, baiklah mengejar yang single mingle ini lagi bagus. Ha ha ha.

fiq,
dia terkesima ngan Jeanne tu ..

1:13 PM

 

Post a Comment

<< Home