Singa Beng bukan salah satu 'spicies' singa yang ada atas muka bumi, Singa Beng adalah berlainan dengan minuman yang ada.

Sunday, February 11, 2007

Pagi yang dingin

Sambil mengambil angin pagi, di pagi hari, sambil menyedut udara yang dingin. Aku terkejut satu lembaga menyekat aku dan motorsikal aku.

"Singa, ko kerja kerajaan ke swasta?" Pak Da.

"Swasta, kenapa Pak Da?" Aku.

"Idaklah, kalau ko swasta aku nak panggil ko mesyuarat 2 3 hari lagi." Pak Da.

"Pssst psst Pak Da, bangunan kerajaan mana kita nak bom ni?" Aku.

"isk isk ko nih, tak abis-abis mengarut dari dulu lagi."Pak Da.

"Ha ha ha" Aku.

4 Comments:

Blogger akirasuri said...

ha ha ha singa yang nakal!

5:28 PM

 
Blogger singabeng said...

akira,
awak, awak lagi nakal tau, kita tunggu awak datang pinang kita tak datang-datang pun. huhu

11:35 AM

 
Blogger akirasuri said...

kite tak cukup duit lagi le nak meminang abg singa..sabar ek abg singa yang nakal..sabar itu separuh dari iman..ha ha ha..

4:24 PM

 
Anonymous Anonymous said...

... ternanti-nanti tulisan encik singa yang berbisa seperti di universiti kelmarin...

2:25 AM

 

Post a Comment

<< Home