Singa Beng bukan salah satu 'spicies' singa yang ada atas muka bumi, Singa Beng adalah berlainan dengan minuman yang ada.

Tuesday, January 09, 2007

Setelah...

Dah masuk minggu ke 3 rasanya aku bekerja, tapi masih lagi aku rasa tidak aman seperti dahulu. Apakah perlu aku menganggur supaya keamanan kembali kepada aku? Ha ha ha.

Paling aku tidak suka orang bertanya, "Ko dah keje ke?", "Keje apa?". Bukan aku tidak suka, kerana bila aku cakap aku kerja apa, akhirnya mereka akan cakap aku jual barangan komputer. Aku pun malas nak kata apa, cuma mengiyakan sahaja.

Aku terdengar lagu dari kumpulan The A.C.A.B, lagunya bertajuk Setelah. Apa yang menarik perhatian, cuma lirik ini yang aku tidak tahu, mengapa lirik ini aku suka.

"Setelah, setelah
Sekian lama berdua
Mengapa seakan tak bermakna?"


0 Comments:

Post a Comment

<< Home